Kas teadsite, et rohkem, kui pooled töötajad hindavad töökoha puhtust kõrgemalt kui tasuta kohvi?
Tellige tasuta koristusteenuse analüüs
Vaatame üle teie kontori, kaubandus- või tootmispinna ning teeme pakkumise teie vajadustest lähtuvalt.
Koristusfirma SPS Grupp hoiab igakuiselt korras ligi 500 000m2 sisepindu ja 200 000m2 välispindu!
Kui sageli peaks kontorit koristama ja kui palju see maksab?
Optimaalne sagedus ettevõtte suuruse järgi ja läbipaistev hinnastruktuurKuidas valida usaldusväärseid kontorikoristajaid?
Turvalisus, professionaalsus ja 5 kriteeriumit õige partneri leidmiseksKuidas tagada, et kontori koristus ei sega tööprotsessi?
Paindlik graafik ja nähtamatu teenuse korraldamine
Puhastusprobleemid röövivad eelarvet
Kuidas vale kontori koristus maksis 25-töötajalisele firmale €3000 aastas liiga palju
Krista juhib edukalt IT-konsultatsioonifirmat Tallinnas. Kaks aastat tagasi paistis nende kontori koristus lihtne: €600 kuus, koristajad tulevad 2x nädalas, kõik ok.
Kuni ta hakkas märkama probleeme…
Esimene märk: Töötajad hakkasid kaebama määrdunud köökide üle ja käisid lõunal kodus.
Teine märk: Külla tuli oluline klient ja… ma ei tea, kas see oli otsustav, aga ta nägi prügikotte fuajees. Igatahes lepingut ei tulnud.
Kolmas märk: Krista kulutas iga nädal mitu tundi koristajatega suhtlemisele ja probleemide lahendamisele.
"Ma arvasin alguses, et see on lihtsalt see 600 eurot kuus. Aga tegelikult… kui arvestada mu oma aega, töötajate närve, kaotatud kliente - see tuli üle tuhande."
Lahendus: Professionaalne kontorikoristuspartner, kes hoolitses kõige eest.


Viis asja, mida me erinevalt teeme
Usaldusväärsus ja turvalisus on kontori koristuse puhul esmane asi, sest koristajad saavad ligipääsu teie tööruumidele, dokumentidele ja seadmetele. Kõikide meie töötajate taust on kontrollitud. Korraldame konfidentsiaalsuslepingute allkirjastamise ja meil on vastutuskindlustust võimalike kahjude katmiseks.
Paindlik ja tööd mittesegav graafik tagab, et koristus toimub teie tööprotsessi häirimata. Kohandame oma tööaja teie tööaja järgi. Käime tavaliselt pärast tööpäeva lõppu või vara hommikul. Töötame pärast tööpäeva lõppu, varajastel hommikutundidel või nädalavahetustel. Vajadusel pakume ka 24/7 hädaabi teenust.
Järjepidev kvaliteet saavutatakse läbi standardiseeritud protseduuride ja sama meeskonna kasutamise. SPS kasutab ühel objektil samu inimesi. Nii saavutame ühtlasema tulemuse ja väldime vajadust liigse juhendamise järele.
Läbipaistev hinnapoliitika tähendab fikseeritud kuuhindadega lepinguid, kus kõik teenused on eelnevalt kokkulepitud ilma varjatud kuludeta. Anname täpse ülevaate, mida hind sisaldab ja ei tule hiljem täiendavate "üllatusarvete" või lisatasudega.
Anname endast parima, et saavutada kiire reageerimine läbi personaalse kontaktisiku ja anname regulaarselt tagasisidet tehtud töödest. Lahendame probleemid 24 tunni jooksul ja parandame oma teenust pidevalt klientide soovide põhjal. Me ei jäta teid üksi muretsema.
Meie kontorikoristuse teenused
Igapäevane kontori hooldus
- Kontori põhikoristus: 2-5 korda nädalas vastavalt vajadusele
- Köökide hooldus: kohvimasinate, külmikute ja nõudepesu korrashoid
- Tualettide hügieen: igapäevane hooldus ja kuluvahendite täiendamine
- Tööalade korrashoid: töölaudade ja ühisalade puhastus
Põhjalik kontori puhastus
- Kvartaalne põhjalik puhastus kõikides tööruumides
- Akende hooldus: nii sisemiste kui välimiste pindade pesemine
- Sisustuse puhastus: kontoritoolide, diivanite ja vaipade hooldus
- Ventilatsiooni puhastamine: siseõhu kvaliteedi parandamiseks
Erilised kontoriteenused
- Hädaolukorrad: reageerimisaeg kuni 24 tundi
- Ürituste toetus: ettevalmistus ja järelkoristus
- Ehitusjärgne koristus: uute või renoveeritud ruumide valmimisel
- Kolimistoetus: enne ja pärast kontoriruumide vahetamist
Tulemused kuue kuu järel
"Otsustasime valida koristusfirma, kes oli keskendunud just äriklientide vajadustele," räägib Krista. "Nad ei küsinud ainult, kui suur on kontor, vaid tahtsid ka teada, mida me teeme, millised on meie vajadused… See oli meile uudne."
Pool aastat hiljem:
- Kontorihalduri ajakasutuse optimeerimine: ligikaudu 15 tunni säästmine nädalas
- Töötajate rahulolematuse juhtumite drastiline vähenemine
- Seadmete hoolduskulude kahanemine
- Siseõhu kvaliteedi näitajate paranemine laborimõõtmiste põhjal
"Tööle on nüüd rõõmus tulla," ütleb Krista naeratades. "Meie meeskond on tõhusam ja äripartnerid hindavad muutust!"
Praktiline tegevusplaan kontori juhtidele
Hinnake praegust olukorda
- Kas kontor jätab klientidele puhta mulje?
- Kas koristuspersonal on usaldusväärne?
- Kas teenusepakkuja reageerib kiiresti erinõudmistele?
- Kas teie töötajad on rahul kontori puhtusega?
Esitage õiged küsimused teenusepakkujale
- Kogemus teie valdkonna kontorite teenindamisel
- Kvaliteedi tagamise meetodid
- Personali valikukriteeriumid ja väljaõpe
- Konfidentsiaalsuse ja turvalisuse protokollid
Praeguse koristusteenuse hindamiseks
- Kas on olemas selged koristusootused
- Kas teil on üks konkreetne kontaktisik
- Küsige töötajatelt tagasisidet
Millal on õige aeg tellida professionaalne koristusteenus?
Teil on ilmselt õige aeg kaaluda SPS Grupi koristusteenuse tellimist, kui:
✓ Teie bürooruumide pindala ületab 200 m²
✓ Koristuse sagedus on rohkem kui 2 korda nädalas
✓ Te pole rahul praeguse puhastuse kvaliteediga
✓ Koristaja puudub tihti ja asendaja leidmine on keeruline
✓ Teie ettevõttes on erivajadused (nt tundlikud seadmed, konfidentsiaalsuse nõuded)
Mis eristab SPS Gruppi teistest
Professionaalne koristuspartner:
- Omab ISO sertifikaate
- Pakub tööle garantiid ja vastutuskindlustust
- Investeerib töötajate koolitusse
- Kasutab ökoloogilisi vahendeid
- On keskkonnateadlik

Küsige oma ettevõttele soodsat pakkumist
SPS Grupp on spetsialiseerunud Tallinna ja Harjumaa äriklientide teenindamisele.
Täitke meie kontaktivorm ja saate personaalse pakkumise 24 tunni jooksul. Täpsema ülevaate saamiseks teeme teile tasuta koristusteenuse auditi.
Tellimiseks:
- Helistage meile 662 3328 või kirjutage kontaktvormi kaudu.
- Lepime kokku sobiva aja teie kontori külastamiseks (15-20 minutit).
- Saadame personaalse pakkumise 24 tunni jooksul.
- Pärast lepingu sõlmimist jäävad kõik puhastusega seotud mured meie hooleks.
Võtke oma ettevõtte kontori puhastamine kontrolli alla, säästes väärtuslikku aega.
Nii teie töötajad kui ka kliendid märkavad vahet!
Korduma kippuvad küsimused (KKK)
Kui sageli peaks kontorit koristama?
Enamikule kontoritele soovitame koristust 3-5 korda nädalas. Täpne sagedus sõltub teie kontori suurusest, töötajate arvust ja tegevuse iseloomust.
Kas koristus peaks toimuma tööajal või väljaspool seda?
Enamik ettevõtteid eelistab koristust väljaspool tööaega, et minimeerida häirimist. Populaarsed valikud on varajased hommikutunnid (6-8) või õhtud pärast tööpäeva lõppu.
Kuidas tagada konfidentsiaalsete dokumentide turvalisus?
SPS Grupp kasutab taustakontrollitud personali, konfidentsiaalsuslepinguid ja selgeid protokolle dokumentide käsitlemiseks. Soovitame ka sensitiivsete materjalide lukustatud hoiustamist.
Kas puhastusvahendid võivad kahjustada kontoritehnikat?
Jah, tavalised puhastusvahendid võivad kahjustada tundlikku kontoritehnikat. SPS Grupp kasutab spetsiaalseid vahendeid ning väljaõppega personali.
Kas ma peaksin lähtuma ainult hinnast?
Kindlasti mitte. Arvestage ka kogemust, pakutavaid lahendusi, personali väljaõpet ja metoodikaid. Odav koristusteenus võib lõppkokkuvõttes osutuda kallimaks.